Конспект проведення спортивних і рухливих ігор на прогулянці
підготовча група
- Діти, послухайте загадку:
Б'ють його, він не злитися
Він все більше веселитися.
(м'яч)
- Ось сьогодні ми з вами пограємо з м'ячем, закріпимо елемент гри в баскетбол, який виконували на фізкультурному занятті.
Пограємо в гру - естафету, «М'яч ведучому».
Допомагаю дітям розділитися на команди, приблизно рівні по силам. А потім пояснюю правила гри. В ході гри, стежу за чітким виконанням правил, за взаєминами дітей. В кінці гри підводжу підсумок. До обговорення результатів гри залучаю самих дітей.
- Діти, як ви думаєте чому перемогла саме ця команда? (Були дисципліновані, спритні і т. д.)
Гра - естафета «М'яч входить».
Мета: закріпити елементи гри в баскетбол: передача м'яча від грудей двома руками; розвивати спритність, швидкість, активність, позитивні стосунки з однолітками.
Хід гри.
Гравці стоять в 3 - 4 колони біля риси. Попереду на відстані 2 - 2,5 м. проводиться ще межа, біля якої стоїть ведучий від кожної колони. В руках у ведучих м'ячі. За сигналом вихователя вони кидають м'яч дітям, які стоять у колоні першими: ті, піймавши м'яч, повертають його ведучому і біжать в кінець своєї колони. Наступні гравці підходять до межі і ловлять м'яч від ведучих. Перемагає колона, у якій діти виконують вправи. Гра повторюється 2 - 4 рази, щоразу з новим ведучим.
Правила гри: починати гру тільки за сигналом «М'яч ведучому». Якщо дитина не спіймав м'яч, ведучий піднімає його і кидає до тих пір, поки м'яч не буде спійманий.
- Діти, ви дуже добре засвоїли правила цієї гри. Настав час навчитися грати в нову гру. А як називається вона ви дізнаєтеся коли отгадаете загадки:
Маленький хлопчисько
В сірому армячишке
По дворах шастає
Крихти збирає.
(горобець)
Хоч і оксамитові лапки
Але звуть мене «царапкой»
Мишок спритно я ловлю,
Молоко з блюдця п'ю.
(кішка)
- Правильно, гра називається «Воробей і кішка». Даю дітям чітке, лаконічне пояснення її змісту. Спочатку головну роль беру на себе, а потім діти вибирають ведучого считалкой.
Гра «Горобчики і кіт».
Мета: вправляти дітей у стрибках на двох ногах, виховувати спритність, швидкість реакції, витривалість, активність.
Хід гри.
На землі чертиться коло діаметром 3 - 4 м. Один з дітей - кішка. Кішка сидить в середині кола. Всі інші - горобці - стають за межею, поза кола. Горобці по сигналу вихователя стрибають у коло і з нього. Кішка несподівано схоплюється і намагається піймати кого - небудь з горобців, не встигли вистрибнути з кола. Спійманий виходить з кола. Коли спіймає кішка 2 - 3 воробйов, вибирається нова кішка з числа неспійманих, і гра поновлюється. У висновку гри відзначити найспритнішу кішку і кращого горобця (кого жодного разу не зловили).
Правила гри:
Кішка ловить воробйов тільки в колі. Стрибають горобці тільки на двох ногах; якщо хто - небудь з них пробіг через коло, він вважається спійманим. Гра повторюється 3 рази. Спочатку я розповідаю правила гри, потім діти повторюють.
Проводжу гру за бажанням дітей. Діти самі виконують і розповідають зміст і правила гри.
- Хлопці, вам сподобалося грати? (так)
- Діти, я дуже люблю грати з вами в рухливі ігри, тому що бачу, що ви стаєте більш спритними, організованими, сміливими, а найголовніше здоровими дітьми. На лавці лежать скакалки, у кошику - м'ячі, гра «Бадмінтон». Разом з дітьми згадуємо в які ігри можна грати з даними спортивним інвентарем. («Їстівне - неїстівне», «м'яч ведучому», «прожигалы» і т. д. Поєдную дітей, слабо володіють яким - небудь рухом з більш підготовленими.
Юля Григор'єва добре стрибає на скакалках.
- Юля, візьми скакалки і навчи стрибати Сашка та Ангеліну.
Ліза добре відбиває м'яч від землі однією рукою.
- А ти, Ліза, навчи відбивати м'яч від землі Максима і Артема.
Аліна вміє грати в гру «Бадмінтон». Вона поучит Рому. Стежу за якістю виконання дітьми рухів.
А інші діти самостійно грають в ігри.
Рухлива гра «Смачний обід»
(старший дошкільний вік)
Завдання:
- Розвивати вміння орієнтуватися в просторі, швидко діяти за сигналом;
- Вчити ритмічно рухатися під музику - Музика;
- Закріплювати знання про професії кухаря, продукти, що містяться в кулінарних стравах, різновиди вітамінів - Пізнання;
- Формувати навички безпечної поведінки під час бігу - Безпека;
- Формувати початкові уявлення про здоровий спосіб життя (є овочі і фрукти, що містять вітаміни) - Здоров'я;
- Формувати самостійність у розстановці та прибирання фізкультурного інвентарю - Праця;
- Виховувати доброзичливе ставлення з однолітками, уміння взаємодіяти в колективі однолітків - Соціалізація;
- Виховувати бажання спілкуватися з дорослим в руховій діяльності, підтримувати інтерес до рухливій грі з мовленнєвим супроводом - Комунікація.
Хід гри:
Педагог:
Хлопці, скажіть, хто так смачно
Готує капустяні щі,
Рум'яні котлети,
Салати, вінегрети,
Всі сніданки-обіди?
Діти: Кухар.
Педагог: Де працює кухар?
Діти: У дитячому садку, школі, їдальні, кафе.
Педагог: Яким повинен бути кухар?
Діти: Знати багато рецептів, сильним, любити свою професію, охайним.
Педагог: Нам з вами зараз належить приготувати обід з овочів і фруктів. Чим корисні овочі і фрукти?
Діти: У них є вітаміни.
Педагог: Які вітаміни ви знаєте?
Діти: А, Б,С.
Педагог: Ми приготуємо борщ. З чого варять борщ?
Діти: З овочів.
Педагог: А ще зваримо компот. Які продукти потрібні для компоту?
Діти: Фрукти (яблука, груші, абрикоси, виноград)
Педагог: Гра, в яку ми зараз пограємо, називається «Смачний обід». Можна я буду кухарем, а ви візьмете на себе роль овочів і фруктів. Виберіть собі медальйон, надіньте і розгляньте його.
Діти вибирають медальйони, дорослий одягає кухарський ковпак, фартух.
Педагог: Я нагадую вам правила гри:
1. Під музику скачемо поскоками. Із закінченням музики всі продукти біжать до своїх каструлях - обручам: червоний обруч - в ньому вариться борщ, синій обруч - в ньому готується компот.
2. Під час бігу дотримуйтесь дистанцію один з одним, не наталкивайтесь один на одного, не створювати небезпечних ситуацій;
3. Кухар похвалить ті продукти, які швидко і правильно знайде свою каструлю.
Педагог: Продукти зібралися навколо кухаря і взялися за руки:
Діти встають навколо дорослого, беруться за руки і йдуть по колу, промовляючи слова:
Ти, наш кухар, не лінуйся!
За обід скоріше берись.
Ти почисти нас швидше,
Щоб був обід смачніше.
Приготуєш ти зараз:
Смачний борщ, компот з нас.
Після закінчення слів під музику рухаються підскоками в різних напрямках. Із закінченням музики біжать до каструль - обручам.
Педагог: Перевірте себе і своїх товаришів, чи правильно ви зайняли місце!
І я перевірю, чи все ви продукти правильно поклали в борщ і компот. Ви правильно приготували страви. А тепер потрібно швидко вибрати собі пару і обмінятися медальйонами.
Діти змінюються медальйонами один з одним, гра повторюється спочатку.
Оцінка педагогом діяльності дітей:
Педагог: Весело ми з вами погратися. Ви відмінно впоралися із завданням кухаря. Показали гарні знання про овочах і фруктах, вмієте безпечно бігати. Мені сподобалося ваше спілкування, коли ви обмінювалися медальйонами.
Наприкінці діяльності діти самостійно прибирають фізкультурне обладнання на місце.
Немає коментарів:
Дописати коментар