КОНСПЕКТИ

Тема: Подорож до країни Математики

Мета: Закріплювати у дітей навички кількісної та порядкової лічби   в прямому та зворотному напрямку, серіації предметів за    величиною, вміння визначати предмет за порядковим номером.
 Вправляти у встановленні відповідності між числом та цифрою,   складанні числових рядів.
Удосконалювати вміння визначати наступне та попереднє       число відносно заданого («сусідів числа»), називати плоскі         геометричні фігури шляхом виділення їх у малюнку.
Розвивати логічне та аналітичне мислення, творчі здібності,   пам'ять, увагу, вміння орієнтуватися в просторі, спритність
 Домагатися чіткої математичної мови.
 Виховувати інтерес до пізнавальної та логіко-математичної     діяльності, уважність, сміливість, готовність прийти на      допомогу.

Матеріал: картки «З'єднай крапки», «Сусіди числа», намисто,         скринька з різнокольоровими конвертами, цифри, палички.

         Діти заходять до групи і знаходять лист. Разом його читаємо:

Добрий день, діти!
Пишу вам із чарівної Країни Математики. У нашому королівстві сталася біда. Злий чаклун зачаклував всі цифри, знаки, фігури і тепер вони не рухаються.
Роз чаклувати їх можуть тільки розумні, уважні, кмітливі діти. Допоможіть нам, будь ласка. Як тільки ви зберете моє чарівне намисто, все одразу стане на свої місця!
До зустрічі!
Королева Математики.


         Будемо допомагати Королеві Математики? А як же нам знайти країну? Стривайте, в конверті ще щось є. Читаю:
         З'єднайте точки по порядку. Що у вас вийшло? (Літак) Отже, на ньому ми будемо летіти до Країни Математики.

         Рахуємо до десяти – літак взлітає, Рахуємо від десяти – літак приземляється, ми на місці.

         Але що це, ворота замкнені, це зробив чаклун.
Ключ потрібний знайдіть і ворота відімкніть. А ось і замки. (Дидактична гра «Сусіди числа»).
         Яка цікава країна. Подивіться, що ви тут бачите? (цифри, фігури). Це і є жителі, але вони зачаровані.
          
А ось і скринька, в ній завдання в різнокольорових конвертах, які треба виконати по порядку. Якщо ми правильно виконаємо, то отримаємо такого ж кольору намистинку від Королеви Математики.

         Який конверт візьмемо спочатку? Чому червоний? (бо він під №1)
      
Завдання № 1.

-         Порахуйте іграшки. Скільки іграшок на полиці?
-         Скільки всього м'ячиків, кубиків?
-         Порахуйте по порядку.
-         На якому місці стоїть пірамідка?
-         Який за рахунком зайчик?
-         За якою іграшкою стоїть білочка?
Королева Математики дає нам першу намистинку – червону.

     Вибираємо наступний конверт - №2, зелений.

Завдання № 2.

 «Виправ помилку».( дітям роздаються картки).
Отримуємо другу намистинку – зелену.

     Вибираємо наступне завдання. В якому воно конверті? (У жовтому -  № 3)

Завдання № 3.

-        Назвіть кожну з геометричних фігур
-        Чим схожа 2 і 4-та?
-        Чим відрізняються?
-        Чим схожа 1 і 5-та?
-         Яку загальну назву їм можна дати?

                                                               
За правильну відповідь отримуємо жовту намистинку від Королеви Математики.

Відкриваємо наступний конверт №4(синій)

Завдання № 4.

Гра «Злови м'яч» (кидати м’яч і давати завдання).
-         Назви пори року.
-         Скільки днів тижня?
-         Що йде після понеділка? І т.д.
-         Назвіть вихідні дні, і т.д.
Молодці отримуєте синю намистинку.
Отже, залишається останній конверт. Який він? (білий №5)

Завдання № 5

Проведи лінії.
 



Проведи через кожен квадрат одну або дві лінії так, щоб утворилося: 2 трикутника, 2 чотирикутника, 4 трикутника, 4 квадрата.
Ось ми й отримали останню намистинку – білу.

Королева Математики дуже вдячна вам. Ми зібрали всі намистинки і тепер все королівство ожило.

Королева Математики нагороджує дітей медалями.

Немає коментарів:

Дописати коментар